Csütörtökök a Facebookon:
2022. július 21. – Hangos könyvtár
2022. július 14. – Állati jó bemutató
2022. július 7. – Katica és a dínótojás
2022. június 23. – MiniLogiKaLand
Ezek a csütörtökök már voltak:
Július 21-én
Július 14-én Állati (jó) bemutató Tóth Gáborral
A gyerekek interaktív és dinamikus előadás keretében ismerkedhettek meg a környezetükben élő házi- és vadállatokkal, azok mindennapjaival és viselkedésük mozzanataival. Tóth Gábor magával ragadó stílusában szórakoztató és hasznos tudás birtokába kerültek a gyerekek.
Képek elérhetőek itt is!
Július 7-én
A nap képei elérhetőek itt is!
10 órakor kezdődik Katica és a dínó tojás – meseelőadás a Bogárháton előadásában
Bevezető a mesébe:
Katica egy különleges tojásra bukkan, amiről kiderül, hogy egy Hungarosaurus hagyta el. Bogaras bácsival és a gyerekekkel visszautaznak az időbe, hogy visszajuttassák a tojást az anyukájának. Útjukon ősi rovarok is segítik őket, köztük egy óriás szitakötő.
10 és 12 óra között az Utazó Digitális Élményközpont bemutatóinak célja a digitális becsatlakoztatás, az érdeklődés felkeltése a legújabb technikai fejlesztések iránt Mindezt interaktív formában teszik, hogy így a gyerekek maradandó emlékekkel távozhassanak a könyvtárból.
Június 30-án Horváth Zoli, akit a Játékkunyhóból már jól ismerhetünk, látogat el hozzánk környezetvédelemmel kapcsolatos játékokkal!
- ökolábnyomozás
- zöld kvíz
- csapatjátékok
- zöld társasok
- zöld könyvespolc
A hőhullám ellenére Horváth Zoli lelkesen magyarázta a játékszabályokat, Koncz Erika segítette a kézműveskedőket, és a könyvtár is újra megtelt élettel!
Képes élménybeszámoló elérhető itt!
Június 23-án 10 és 13 óra között az Otthon Segítünk Alapítvány (OSA) munkatársai jönnek el hozzánk játékaikkal, játékos ötleteikkel. A programot 5 éves kortól ajánlják a gyerekeknek! A LogiKaLandról a következő bekezdésben olvashatnak, hozzánk csak a MINI verzióját hozzák el.
A LogiKaLand keretében egy újszerű, a fantáziát megmozgató játéksorozatra hívják a gyermekeket, gyermekes családokat a fejtörő feladatok világába.
Cél, hogy felkeltsék érdeklődésüket, kipróbálhassák ötletességüket, a megoldások által sikerélményt szerezhessenek és mindenekelőtt egy jót játszanak. Olyan feladatokat állítanak össze, amelyek együttműködésen alapulnak, élménypedagógiai módszereket használnak és a tapasztalati tanulást segítik elő. Reményeink szerint későbbi tanulmányaik során tudják majd használni az itt szerzett sikerélményeket, tapasztalatokat.
Élménybeszámoló képekben a galériában, vagy ide kattintva érhető el!
Legutóbbi hozzászólások